ניווט בספר
אתם וודאי מכירים את זה. תמיד כשנולד תינוק יש כמה שמות על הפרק, אומרים ששמו של אדם מעיד עליו. אני מכיר לא מעט תמירים נמוכים וכמה יפות מכוערות ובכל זאת, השם של האתר שלי "המקור" לא נבחר בכדי. "המקור" מתחבר לי למקורי ומשם לאמיתי שזהו גם שמי. אני קופירייטר שמתעסק בשלל הרבדים של העשייה הקריאטיבית ובכלל זה בעיקר בכל מה שקשור לכתיבה אולם לא רק. כפי שתוכלו להתרשם באתר, היכולות שלי ורסטיליות ולכן תמצאו שם גם תסריטים לטלויזיה וגם פרסומות לרדיו, שירים,סיפורים,פרינט וכו'. כרגע אני עוסק בכתיבה ועריכת תוכן מקדם באינטרנט. כתיבת תוכן מקדמת אתרים נחשבת לאחד התחומים המתפתחים ביותר בשנים האחרונות. היכולת שלי ושל הכותבים אותם אני עורך ללכת על החבל הדק שבין מימוש היצירתיות מחד והכתיבה מכוונת המטרה מאידך מאתגרים כל יום מחדש. כל מי מכם שנכנס, ראה ואני מקווה מאוד גם התרשם, מוזמן לפנות אלי בתור עורך התוכן של חברת האינטרנט "אסטרטג" העוסקת בקידום אתרים באינטרנט ואנחנו נקדם אתכם בצורה היעילה, הטובה והמהירה ביותר. הצעות ופרויקטים בכל נושא אחר יתקבלו כמובן בברכה.
עסקים זה הכול – מקומון
מחפשים לפרסם את העסק שלכם, רוצים להשיג את הטוב ביותר כדי להשיג כמה שיותר לקוחות? מה המטרה אמיתית של כל בעל עסק אם לא להשאיר את עקבותיו בכל מקום? מקומי הוא רק הזדמנות אחת מיני רבות לפרסם את הדברים כדי שיגיעו כמה שיותר רחוק בדיוק לאותו קהל היעד. עסקים זה הכול כשאתם מבינים את חשיבות השיווק הנכון- מה זה אומר?
כתיבת תוכן לאתרים
אם חשבתם שתוכן לאתרים הוא דבר קל, הרי טעיתם, מדובר במשימה שמצריכה יותר מסתם כתיבה. למה כל כך חשוב להתאים את התוכן ללקוחות הייעודיים שלכם? משום שקודם כל זה לא תוכן שיושב במגרה ומטרתו לספק תשובות ובעיקר להביא לקוחות חדשים. הנה סיבה אחת מיני כמה סיבות שמצריכות מכם להשיג ללקוחות שלכם תוכן שיעניין אותם, תוכן יצירתי ובעיקר תוכן שיסקרן אותם ויגרום להם לבחור את התוכן הנכון.
להתאים את התוכן הנכון ללקוחות הנכונים
יותר ויותר עסקים רוצים להגדיל את חתך הלקוחות שלהם, הם משקיעים באתר, מעצבים אותו והלקוחות מסרבים להגיע. למה לדעתכם זה קורה? מכירים את החוויה הזו? אם כן, ייתכן וגם אתם כותבים וכותבים או נותנים לאנשים שלא מתאימים לכתוב עבורכם את התוכן והלקוחות לא מגיעים. מה לא נכון בכתיבת תוכן שאינה ממוקדת?
איך להשיג יותר לקוחות לעסק שלכם?
אם אתם שואלים איך להשיג יותר לקוחות לעסק שלכם, אולי כדאי שתבדקו את התוכן שהאתר שלכם מציע. אם בעבר השקעתם ממיטב כספכם על תוכן אבל לקוחות לא הגיעו, כנראה שמשהו שאתם עושים לא נכון. לא משנה עד כמה תעצבו את האתר, תשקיעו בחזותו, אם התוכן לא מתאים, שום דבר לא יניע לפעולה. למה זה קורה? דמיינו בית מדהים נטול רהיטים, זה בדיוק כמו אתר אינטרנט ללא תכנים.
כתיבת תוכן מתואם לאתרים
אם יש לכם אתר חדש, אפשר לברך אתכם, מאידך, אם אתם לא עומדים להשקיע בו, אתם בבעיה גדולה, שואלים למה? השוו את הבית שלכם לאותו בית מעוצב ללא רהיטים, המקסימום הוא שהגולש יבקר, יראה שאין כלום בפנים ויצא אל המתחרה שלכם. כדי שזה לא יקרה, אולי חשוב לדבר מראש על אתר מעוצב, עברית תקנית, תוכן איכותי, משפטים ברורים וכל מה שיהפוך את זה לפשוט ומובן עבור הלקוח הפוטנציאלי שלכם. איך מוצאים אתכם באינטרנט?
הקשר בין תוכן טוב לבין לקוח מרוצה
מחפשים תוכן יצירתי לאתר שלכם? לא משנה עד כמה האתר שלכם יהיה מושלם, אם התוכן בתוכו לא יזמן את האנשים הנכונים, לקוחות לא יגיעו. מה עושים? עברית בשפה קלוקלת? משפטים מסורבלים? מילות מפתח שלא קשורות למנועי החיפוש? אם כן, אתם בבעיה, לקוחות לא רק שלא יגיעו אלא גם יבחרו במתחרים שלכם.
איך לכתוב תוכן נכון
כאשר מדברים על כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט, מדברים על משהו שהוא לא פחות חשוב מכל הדברים האחרים. כאמור, תארו לעצמכם בית מושקע שאליו אתם נכנסים ומאידך, מגלים שאין שום דבר בתוך הבית המרהיב. בית נטול רהיטים, על זה שמעתם? כך גם התוכן, כאשר אין תוכן באתר, העיצוב לא כזה מושלם. נכון להיום דורשים מנועי החיפוש את הדבר היקר ביותר הלא הוא תוכן.
ייעלו את העסק באמצעות כתיבת תוכן
כאשר מדברים על ייעול העסק, מדברים על היכולת שלכם לפנות לדורשי השירות ולבדל עצמכם על הצד הטוב ביותר. באמצעות תוכן ממוקד, יתאפשר לכם להפוך לנותני השירות הטובים ביותר ובפרט אם מדובר בנושאים רגישים יותר המצריכים שקיפות ואמינות. כיצד תגיעו לכמה שיותר אנשים בזמן הקצר ביותר? הנה כמה דברים שיאפשרו לכם באמצעות תוכן ממוקד להגיע לכמה שיותר לקוחות שמחפשים נותן שירות קבוע לטווח הארוך.
כתיבת תוכן מקורית
כאשר מדברים על כתיבת תוכן מקורית, מדברים למעשה על היכולת שלכם להעביר את המסר הנכון לקהל היעד הנכון. לא מבינים במה מדובר? כתיבת תוכן משמעותה פנייה ממוקדת לקהל יעד גדול אשר באמצעותו תייצרו בסופו של דבר נגישות , מכירה ושירות לטווח הרחוק. איך משיגים את הלקוח הנכון? כתיבת תוכן מעבירה את הקורא שלכם כמה שלבי מכירה והכול באמצעות מיקום נכון, קידום אתרים ופנייה מכוונת למי שאתם צריכים או רוצים לפנות בפועל.
קידום אתרים באמצעות מילים...
רשת האינטרנט מאפשרת לכל אחד ואחת מאנשי העסקים שביניכם, ליהנות ממגוון רחב של דרכי פעולה למטרות קידום, שיווק ופרסום בית העסק. אפשרויות הפרסום השונות במרחבי הרשת מבוססות על פלטפורמות קידום-שיווק- פרסום שונות המוצעות לכם במנועי החיפוש הגדולים וברשתות החברתיות המובילות.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- לעמוד הבא ›
- לעמוד האחרון »