ניווט בספר
- warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_print_mail_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
- warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
- warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
ייעלו את העסק באמצעות כתיבת תוכן
כאשר מדברים על ייעול העסק, מדברים על היכולת שלכם לפנות לדורשי השירות ולבדל עצמכם על הצד הטוב ביותר. באמצעות תוכן ממוקד, יתאפשר לכם להפוך לנותני השירות הטובים ביותר ובפרט אם מדובר בנושאים רגישים יותר המצריכים שקיפות ואמינות. כיצד תגיעו לכמה שיותר אנשים בזמן הקצר ביותר? הנה כמה דברים שיאפשרו לכם באמצעות תוכן ממוקד להגיע לכמה שיותר לקוחות שמחפשים נותן שירות קבוע לטווח הארוך.
כל המידע תחת קורת גג אחת
מכירים מישהו שצריך את השירותים שאתם נותנים? יודעים שהם מחפשים מנעולן מוסמך בבאר שבע או מנעולן בתל אביב? כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות ולשכנע אותם כי אתם העסק המובחר בתחום יהיה עליכם לבצע כמה פעולות חשובות ביותר. הפעולות אינן מצריכות מכם יותר מדי פרט להבנה כי ללא מקדם אתרים או תוכן ממוקד מטרה זה לא ממש יניע אתכם לדפי החיפוש הראשונים. הידעתם? חיפושו של הלקוח מסתכם ב3 שניות ראשונות- כאמור, הוא נכנס, מקיש את החיפוש וחמש התוצאות הראשונות הן אלו שיעניקו אינדיקציה אודות הבחירה הנכונה. למה אנשים נוטים לבחור את תוצאות החיפוש הראשונות למוצר הנחשק?
אולי משום שהם מחפשים מוניטין, המלצות ובעיקר פופולאריות של מוצר עם שקיפות. באמצעות תוכן ממוקד, הם יגיעו גם אליכם- המנעולנים שעובדים על פי כל הכללים. כשמישהו מחפש מנעולן מוסמך בבאר שבע או מנעולן בכל מקום אחר, הוא יחשוש ולו במעט, אחרי הכול מדובר במרחב המוגן שלו וזו סיבה מספיק טובה לברור היטב את הבחירה. כדי לתת לו את התחושה כי אתם נותני השירות הנכונים עבורו, השקיעו בתוכן מותאם על פי כל כללי השיווק.
להניע את הדברים נכון
כדי להגיע לקהל היעד שלכם, אתם צריכים סובלנות ובעיקר השקעה נכונה וממוקדת של תוכן איכותי. הבחירה של התוכן אמורה לפנות אל כל סוגי הקהלים ולתת מענה לכל שלבי הקנייה. באיזה שלב הלקוח שלכם נמצא? האם הוא לא צריך את השירות? האם הוא צריך אבל לא יודע מה לעשות? התוכן הממוקד יגיד לו מה לעשות, לאן לפנות, איך לבחור ובעיקר מדוע עליו לבחור את התוכן הממוקד. יצירת הקשר עם הלקוח תהפוך אותו מלקוח מתעניין ללקוח שבסך הכול צריך מנעולן או אפילו פורץ עם שם, מוניטין וכמובן תום לב ויושר. אחרי הכול? יש מקצועות שידרשו מכם השקעה על מנת שזו תגשר בין הלקוח הפוטנציאלי לבניכם נותני השירות.