ניווט בספר
- warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_print_mail_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
- warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
- warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_poll_menu_access' not found or invalid function name in /home/comillion/domains/comillionold.co.il/public_html/includes/menu.inc on line 454.
כתיבה לקידום - ריהוט משרדי
ריהוט למשרד
ריהוט המשרד הוא תהליך מורכב שדורש הקפדה בפרטים רבים. כשמדובר בהקמה ראשונית של עסק חדש, יש לשקול התייעצות עם איש מקצוע – מעצב פנים או אדריכל, שיערוך התרשמות ראשונית וייתן טיפים להתחלת הדרך. ריהוט משרדי כולל שלבים רבים: הצעד הראשון הוא בחירת קו עיצובי מנחה, והגדרת פינות עבודה אישיות וקבוצתיות. הצעד השני הוא איוש החדרים והמשרדים לפי צרכי העסק. הצעד השלישי הוא רכישת הציוד עצמו: ארונות אחסון, שולחנות עבודה, שולחנות כתיבה, כיסאות, ספות, מחשבים, מדפסות לייזר, מקרנים, סוללות למחשבים ניידים, לוחות מודעות ועוד.
ריהוט למשרד: ציוד טכנולוגי
לא פחות חשוב מריהוט המשרד ועיצוב הפנים, חשובה ההקפדה על רכישת הציוד המשרדי. כשבוחרים רהיטים חייבים לקחת בחשבון את המקום שדורשים המכשירים, ולהתאים את המידות עד כמה שניתן כדי ליצור סדר וארגון במרחב. ציוד טכנולוגי כולל מדפסות לייזר, מכונות צילום, מכשירי פקסימיליה, מחשבים, סוללות למחשבים ניידים, רשת מרכזיית טלפונים, סורקים, צורבים, מקרנים, מסכים לחדרי ישיבות ועוד. חברות המייצרות ריהוט משרדי לוקחות בחשבון את ההתאמה למכשירי החשמל, ולרוב מייצרות את הרהיט עם חלל מוגדר למכשיר עצמו ותוך מתן אפשרות לחיבורי חשמל. כך למשל תוכלו למצוא שולחנות מחשב עם מגרות למקלדת, פינת עבודה עם מרווח למדפסות, מדפים שכוללים תשתית לרמקולים, שולחנות דיונים עם מבנה מותאם למקרנים ועוד.
ריהוט משרדי: יד שנייה
זה לא סוד שריהוט משרדי כרוך בהוצאה משמעותית. בשנים האחרונות נפתחות יותר ויותר חנויות המאפשרות החלפת רהיטים ורכישת ריהוט משרדי מיד שנייה. המחירים בדרך כלל נוחים, וניתן למצוא ציוד באיכות טובה מאוד. בכל הקשור לארונות, שולחנות ומקומות ישיבה – רהיטי יד שנייה הם פתרון מצוין. בכל הקשור למכשור דיגיטלי כמו מדפסות לייזר, סוללות למחשבים ניידים או ציוד להקרנת שקפים דווקא כדאי לרכוש מוצרים חדשים בעלי אחריות יצרן ובאיכות מובטחת. בכל מקרה, רהיטי יד שנייה מומלצים במיוחד למי שמחפש פריטים בודדים ולא רהיטים רבים מאותו הסגנון. קחו בחשבון שתוכלו לשפץ, לצבוע ולשחזר כל רהיט שתרכשו כך שיתאים בדיוק למשרד שלכם.
ריהוט משרדי: תחזוקה שוטפת
בואו נגלה לכם סוג קטן בכל הקשור לתחזוק המשרד: הפעילות השוטפת כרוכה בעלויות גבוהות, לפחות כמו אלה של הריהוט ההתחלתי. אמנם לא מדובר בהוצאות חודשיות, אך בסך הכול מסתכם תחזוק המשרד לסכומים גדולים ומשמעותיים שיש לקחת אותם בחשבון. בהקשר הזה, הטיפ הרלוונטי ביותר הוא דווקא להשקיע בשלב הרכישה: ככל שהמכשירים והציוד יהיו איכותיים יותר ומעוגנים באחריות, כך תוקטן משמעותית עלות האחזקה, במיוחד בכל הקשור בטיונרים למדפסות ובציוד הנלווה כגון סוללות למחשבים ניידים. עד כמה שזה נשמע ברור מאליו, אחד מגורמי הבלאי של מכשור חשמלי הוא אבק. האבק חודר למאווררים ולגופי ההפעלה וחוסם את המערכת. השתדלו לכסות בתום העבודה את המכשירים כך שישמרו לשנים רבות יותר.